Re: tragedia-tbird 950

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 00:13:19 MET DST

Niejaki(a) Arabek <arabek_at_acn.waw.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Witam uzytkownikow kompuetrow a w szczegolnosci tbirdow i duronow

wita uzytkownik celerona 400_at_400 :)

> Wiec juz mowie swoja opinie na temat mojego tbirda
> Albo jest cos spieprzone w nim albo jest poprostu do dupy itd.

alez ani jedno ani drugie...

> Mianowicie juz nie chce mi sie wymieniac na ile sposobow probowalem go
> podkrecic zawsze z tym samym skutkiem ( kaszana )
> Podnoszac FSB ( najwyzej co sie dalo zeby dziaial to 103MHz )

blad. te proce nie nalezy podkrecac via FSB. Zmieniasz czestotliwosc FSB
dla calego kompa, a to jest juz przeginka...

> nastepnie odblokowujac mnoznik i ustawiajac go na 10X100MHz i tez dupa

Moze jakas dziwna partia? w sumie to jak mowilem - kupiles 950, masz 950
:) fabryka niestety Ci nie dala powera :(

> nasetpnie obnizajac mnoznik do 7.5 i ustawiajac FSB na 133 podnoszac
> napiecie nawet do 1.85V i dupa krzaczy sie dalej

hmm... FSB z powortem jest w normie.. to podrecani moge zrobumiec ;)
Moze jakis problem z tym Twoim odblokowywanie mnosnika? Moze zly olowek?

> zostawiajac mnoznik na 7.5 i FSB na 125 ...efekt znany :))
> niemam pomyslow juz co z tym zrobic chyba dam sobie spokoj...

i b. dobrze. kupiles procesor chodzacy na 950MHz. Chodzi? No to co jest?
:P A na serio - na co Ci te megaherce? Procesor szybciej sie zuzywa,
roznica jest niezauwazalna... no chyba, ze encodujesz kilka filmow
dziennie, ale np. ja to mam caly czas cos encodowane na cel 400 i jest
ok jak dla mnie... moze kiedys kupie uzywanego pIII 550 i juz :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|