Re: Rozważania nt doboru klocków do komputera - pros

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 18:48:36 MET DST

"red5" <red5_at_space.pl> wrote in message news:9b25j4$fa2$1_at_news.tpi.pl...
> otoz plyty glowne to wg mnie na innym chipsecie niz Intel'a sie
> po prostu nie oplaca.

Bzdura. Ile Ci intel zapłacił za taką opinię?

> kupujac plyte glowna oparta na chipsecie VIA jestes narazony
> na wszelkiej masci VIA 4in1 service packi, co czesto powoduje
> mase konfilktow.

Dupa Jaś. Mam Gigabyte na VIA - zero problemów, zero kłopotów.

> i znowusz nie polecam alternatywnych rozwiazan.

To zgoda. Intel zdecydowanie górą.

> podkrecasz? oczywiscie! poza tym nigdy nic nie zaszkodzi miec chlodniejszy
> procesor.

I tak warto wymienić po roku czy dwu - nie ma sensu przepłacać.

> polecam TEAC i HP.

Nie warto przepłacać za firmę gdy używamy nagrywarki do zastosowań domowych.
Czytaj: niepirackich. W warunkach sporadycznego użytkowania każda jest ok.
Nawet najtańsza.

> cichy to akurat az takiego znaczenia nie ma. tutaj raczej IBM i Seagate.

I znów... a czemu? Obecnie jakość dysków twardych jest bardzo wyrównana
między producentami - każdy jest ok. Ja używam Western Digital i jest perfekt.

> Flatron jest plaski, Trinitron to wycinek walca.

No i po co ta płaskość? :-)))

Ja np. mam samsunga - samtron - świetne monitory. Polecam.

> jak najwieksza - duzo miejsca i luz to raz, dwa nizsza temperatura,
> zasilacz... no bo ja wiem... 300W najlepiej.

Obudowa? Najładniesza... funkcjonalna (np. front-USB) itp.
Dobierz sobie ŁADNĄ. Technicznie - zasilacz więcej lub równy 250W.
Reszta jest technicznie nieistotna. Dobierasz taką, która Ci się podoba.

> polecam 2000 - wydajnosc w aplikacjach 3d porownywalna z Me, a jednak kilo
> stabilniejszy no i do netu cala masa bajerkow. ja jestem bardzo
> zadowolony z przesiadki.
> win 95? ... zapomij.

Nie każdy ma pieniądze na Windows 2000.
A Windows 95? Po dograniu service-packów i critical-updates jest bardzo ok.
Wszystko zależy od tego, czy przypadkiem nie chcesz używać features przez
Windows 95 nieobsługiwanych (np. cyfrowa kamera).