Re: Normy dla monitorów

Autor: korkodyl (korkodyl_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 18:46:19 MET DST

> Stąd moje pytanie o normy jakie w tym względzie musi spełniać monitor.
> Bo jeśli by się okazało że to co opisałem oznacza przekroczenie norm to
> niezwłocznie go zareklamuję,

Ja wyslalem swojego Sony E200 do serwisu na swoj koszt do Poznania (dolna i
gorna krawedz wygiete lukowato do srodka ekranu ok 2mm)
Opisalem dokladnie problem choc i tak byl widoczny ...
I co ? DUPA !!!
Napisali ze to "w normie" i ustawili (to ich slowa) najlepiej jak sie da
Tak ustawili ze minimalnie zkiepscila sie jeszcze ostrosc !!!!!!
Nie mowie ze jest tragicznie bo monitorek ogolnie jest fajny, ale nad
wysylaniem do serwisu bym sie zastanowil...

Wniosek: Najpierw dokladnie oblookac monitor !

Pozdrawiam

--
korkodyl
GG#682293, ICQ#112973902