Re: Rozważania nt doboru klocków do komputera - proszę o dyskusję szczególnie zaawansowanych użytkowników

Autor: red5 (red5_at_space.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 20:28:33 MET DST

> Bzdura. Ile Ci intel zapłacił za taką opinię?

hehe :> nic z wlasnych doswiadczen i doswiadczen znajomych.

> Dupa Jaś. Mam Gigabyte na VIA - zero problemów, zero kłopotów.

po prostu _udalo ci sie_. ja wiem ze nie zawsze jest tak rozowo. a poza
tym ostatnio na onecie byl artykul o pewnym bledzie ktory sie wkradl
do plytke opartych na VIA. vide post _Bledy w chipsetach VIA_ na tej
grupie. poza tym spojrz ile postow sie przewija z tymi 3 literkami V, I, A.
wiekszosc to problemy. a o Intelu? ile tego jest?

> To zgoda. Intel zdecydowanie górą.

> I tak warto wymienić po roku czy dwu - nie ma sensu przepłacać.

ale co wymienic?

> I znów... a czemu? Obecnie jakość dysków twardych jest bardzo wyrównana
> między producentami - każdy jest ok. Ja używam Western Digital i jest
perfekt.

ano jest wyrownana. ale byc moze mialem pecha, bo posiadalem WD niedawno.
obecnie mam Seagate bo tamten sie zkefcil. juz nie powiem jaki bylem zly
tracac
wszystkie swoje wypociny.

> No i po co ta płaskość? :-)))

a nie wiem po co plaskosc. zapytaj o to producentow :>
pewnie jak zwykle chodzi o kase :>

> Obudowa? Najładniesza... funkcjonalna (np. front-USB) itp.
> Dobierz sobie ŁADNĄ. Technicznie - zasilacz więcej lub równy 250W.
> Reszta jest technicznie nieistotna. Dobierasz taką, która Ci się podoba.

tutaj akurat nie ma o czym dyskutowac. kazdy wybierze tak jak mowisz,
ta ktora sie najbardziej mu podoba. wazne zeby byla duza i funkcjonalna.

> Nie każdy ma pieniądze na Windows 2000.
> A Windows 95? Po dograniu service-packów i critical-updates jest bardzo
ok.
> Wszystko zależy od tego, czy przypadkiem nie chcesz używać features przez
> Windows 95 nieobsługiwanych (np. cyfrowa kamera).

tak, ale jak juz tocza sie pytania o P4 i inne tego typu sprzety to chyba
kasy na win2k
starczy :>. anyway warto zaplacic za jakosc i miec pewnosc, ze to wszystko
tak
szybko nie jeb***. na pewno nie polecam Millenium, jak juz to 98se lub 2000.
a 95 to nie wiem czy w ogole jest sens instalowac, nawet tego w sklepach juz
chyba nie ma co? poza tym to dosc dlugo mialem 95osr2 (bardzo dobra wersja
tegoz systemu) i nawet GeForce2 mi pod nim dzialal :>

---
reds / interror