Re: MSI K7T Turbo - kilka pytań i jedno

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 13:22:08 MET DST

Hi,

Skopens wrote:

> Czy temp. durona przy coolerku Jamicon + pasta, wynosząca 46-47 stopni
> przy małym opciążeniu systemu (czytanie newsów, Word, Pajączek itp)
> to nie za dużo? Jak ją obniżyć?

To przyzwoita temperatura. Obniżyć ją możesz instalując jakiś program
do programowego chłodzenia procesora (jeśli Twój system operacyjny nie
ma takiej funkcji).

> Czy do zmiany napięcia rdzenia procesora z 1,65 na np. 1,6 lub 1,55
> trzeba 'odblokować procesor', bo sama zmiana w biosie nie przynosi

AFAIK nie trzeba. Powinno się dać bez tego zmieniać.

> Jeśli mam SB na PCI, to opcja w biosie Onboard Legacy Audio w menu
> Integrated Peripherals powinna być włączona czy wyłączona?

Raczej wyłączona.

> Przy starcie Windowsów pojawia się komunikat sygnalizowany piknięciem
> brzęczka:
> error: Memory Manager not detected
> Creative SB16 Emulation Driver requires EMM386 or similar
> Creative SB16 Emulation Driver NOT loading
> Czy to się tyczy karty dźwiękowej na płycie? Jak się tego pozbyć?

Trudno powiedzieć -- ale to zależy od jakichś sterowników instalo-
wanych w systemie, więc jeśli nie instalowałeś oprogramowania karty
zintegrowanej, to raczej będzie dotyczyć Twojego SB.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |