MSI K7T Turbo - kilka pytań i jedno spostrzeżenie

Autor: Skopens (artskopens_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 13:08:59 MET DST

Witam

Kupiłem ww płyte i na dzień dobry powitała mnie błędem w manualu.
Jedyne słuszne ustawienia dla zworki JBAT1 to połączone piny 1 2 dla
normalnej pracy i 2 3 dla wyczyszczenia ustawien Bios-u.

Mam kilka pytań. Mój zestaw to Duron 750, ww płyta, Riva TNT2 Pro, SB
Live, pamięć 128 MB PC133.

1.
Czy temp. durona przy coolerku Jamicon + pasta, wynosząca 46-47 stopni
przy małym opciążeniu systemu (czytanie newsów, Word, Pajączek itp)
to nie za dużo? Jak ją obniżyć?

2.
Czy do zmiany napięcia rdzenia procesora z 1,65 na np. 1,6 lub 1,55
trzeba 'odblokować procesor', bo sama zmiana w biosie nie przynosi
żadnych rezultatów - przynajmniej według wskazań biosu i programu
diagnostycznego dołączonego do płyty.

3.
Jeśli mam SB na PCI, to opcja w biosie Onboard Legacy Audio w menu
Integrated Peripherals powinna być włączona czy wyłączona?

4.
Przy starcie Windowsów pojawia się komunikat sygnalizowany piknięciem
brzęczka:
error: Memory Manager not detected
        Creative SB16 Emulation Driver requires EMM386 or similar
        Creative SB16 Emulation Driver NOT loading
Czy to się tyczy karty dźwiękowej na płycie? Jak się tego pozbyć?

Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Artur Skopowski