Re: MSI K7T Turbo - kilka pytań i jedno spostrzeżenie

Autor: Leszek Zając (danlz_at_box43.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 11:24:55 MET DST

Użytkownik Skopens <artskopens_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:761bdtcdabb971iv1s6usp2sjfqviku4fh_at_4ax.com...

> 1.
> Czy temp. durona przy coolerku Jamicon + pasta, wynosząca 46-47 stopni
> przy małym opciążeniu systemu (czytanie newsów, Word, Pajączek itp)
> to nie za dużo? Jak ją obniżyć?

To nie jest wcale dużo, lepiej zostaw jak jest.

> 2.
> Czy do zmiany napięcia rdzenia procesora z 1,65 na np. 1,6 lub 1,55
> trzeba 'odblokować procesor', bo sama zmiana w biosie nie przynosi
> żadnych rezultatów - przynajmniej według wskazań biosu i programu
> diagnostycznego dołączonego do płyty.

Nic nie trzeba odblokowywać, z tym że nie wiem czy można w dół.

> 3.
> Jeśli mam SB na PCI, to opcja w biosie Onboard Legacy Audio w menu
> Integrated Peripherals powinna być włączona czy wyłączona.

Wyłączona.

> 4.
> Przy starcie Windowsów pojawia się komunikat sygnalizowany piknięciem
> brzęczka:
> error: Memory Manager not detected
> Creative SB16 Emulation Driver requires EMM386 or similar
> Creative SB16 Emulation Driver NOT loading
> Czy to się tyczy karty dźwiękowej na płycie? Jak się tego pozbyć?

To jest dosowy driver do Live'a. Jak chcesz, żeby działał
musisz załadować EMM386. Jak nie, to wyłącz emulację w Windowsie
(urządzenie Creative SB16 Emulation) i nie będzie pikał.

--
Leszek
danlz_at_box43.pl