Re: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 13:32:57 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AD5820C.D4A88CC1_at_iname.com...
> Hi,

> To już troszkę za późno na pytanie :)

> Moje zdanie na temat napędów combo było i jest zawsze takie samo:
> od czytania płyt (używania jako czytnika CD-ROM) za jakiś rok może
> (z dużym prawdopodobieństwem) przestać działać funkcja nagrywania.
> I wtedy rzeczywiście będziesz nagrywał _bardzo_ sporadycznie.
> Zawsze lepszym biznesem jest kupno napędu CD za jakieś 200 zł i
> dozbieranie tych 500 zł na osobną, porządnej firmy nagrywarkę.
>
> Abstrahuję już tutaj od faktu, iż napędy CD Samsunga są fatalnej
> jakości i należy generalnie ich unikać...

jasne jasne i potem kolejne 500 na DVD i przy skromnym kieszonkowym za 2-3
lata będziesz miał wszstko razem a tak masz teraz od razu ale co tam
"zbieraj grosz do grosza uzbierasz pół kosza"

- zrobiłeś jak zrobiłeś (chciałeś tanio mieć DVD CD-ROM i CD-RW i masz)
do użytku domowego (tak jak piszesz) to spoko powinno wystarczyć za połowę
ceny masz połowe jakości (no wiecej nić połowe więc i taqk sie opłaciło)
a........ i nie słuchaj loodzioow co gadają ze Samsung to szmelc (mam w domu
CD kilkuletnie 32x z klapką i jest OK cały czas, w robocie też mam troche
sprzętu Samsunga - różne i nie narzekam)

bo.............. z tym Samsungiem to było tak :

.....pewnego dnia łoś jakiś nie bardzo obeznany zaczął pchać w napęd CD po
dwie plyty albo do góry nogami i tak schrzanił CD , ale że uważał sie za
super fachmana od compooteroow to uznał ze to nie jego wina tylk goownianego
CD i puszczał farbe na miasto ze CD Samsunga to shit totalny, a ze losia
słoochając łosiem sie stajesz to inne łosie podchwiciły i też zaczeły gadac
głoopoty i tak jeden droogiego papuguje chociaż w reku zadnego napedu
Samsunga nie miał !