Re: win 2000 i celeron 333

Autor: Jim (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 08:48:35 MET DST

Ja pracuje pod win 2000 na celeron 433 i 64 Mg Ram :)
Nie powiem zeby bylo az tak strasznie ale z tego co widzialem128 dopiero
zmienia konfort pracy... Podkrec zegar tak jak koledzy radza.
Jesli chodzi o system to ma przyjemny interfejs ale ma sporo nie potrzebnych
zeczy no i tyle zajmuje.....co do stabilnosci to niestety mit. Przynajmniej
raz dzienie pojawia mi sie komunikat ze program wygenerowal bledy i zostanie
zamkniety. Nie wiem czy to wina systemu czy niedopracowanych programow ale
troche to jest zenujace. Wydaje mi sie ze NT jest lepszym rozwiazaniem.

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl