Re: win 2000 i celeron 333

Autor: skolman (az_at_az.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 10:30:09 MET DST

Użytkownik "Jim" <Rafaeel_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
(...)
>.....co do stabilnosci to niestety mit. Przynajmniej
> raz dzienie pojawia mi sie komunikat ze program wygenerowal bledy i
zostanie
> zamkniety. Nie wiem czy to wina systemu czy niedopracowanych programow ale
> troche to jest zenujace. Wydaje mi sie ze NT jest lepszym rozwiazaniem.

hmm...nie wydaje mi sie zyby bylo az tak zle..moze uzywasz nie najlepiej
napisanych praogramow..z moich doswiadczen (4 czy 5 miesiecy codziennej
pracy na win2k pro) wynika ze naprawde ciezko jest to zawiesic..zadnych
zwisow..system pracuje stabilnie..a prace mam taka ze zmuszony jestem do
uruchamiania jednoczesnie kilku aplikacji (typu corel, photoshop,
homesite..wiec raczej tych wiekszych.)

skolman