Re: win 2000 i celeron 333

Autor: Rafal (loan_at_ds7.agh.edu.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 11:51:35 MET DST

Nie masz racji kolego
W2k zostal zrobiony chyba przez kogo innego niz ludzie Gatesa. Zadnych
zwisow nie zaobserwowalem, a pracuje juz ponad pol roku na tym systemie.
Czasami prze okragly tydzien jest wlaczony 24h/24h i nic sie nie dzieje. Dla
ludzie pracujacych non stop, jest to system warty polecenie!!!

--
r.P
Użytkownik "Jim" <Rafaeel_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Ja pracuje pod win 2000 na celeron 433 i 64 Mg Ram :)
> Nie powiem zeby bylo az tak strasznie ale  z tego co widzialem128 dopiero
> zmienia konfort pracy... Podkrec zegar tak jak koledzy radza.
> Jesli chodzi o system to ma przyjemny interfejs ale ma sporo nie
potrzebnych
> zeczy no i tyle zajmuje.....co do stabilnosci to niestety mit.
Przynajmniej