IDE vs SCSI

Autor: Piter (vizimir_at_frugo.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 09:14:13 MET DST

Wreszcie udalo mi sie zakupic niedrogi kontroler AHA2730 Adapteca do tego
mam dysk IBM wide'owy modelu nie pamietam,ale mniejsza o to,
podlaczylem kontroler scsi do mojej pieknej plyty glownej MS6309 ( gdzie
wczesniej dokonywal zywota dysk IDE na UDMA66 Fujitsu ) i skonczyla sie
sielanka:)
Co zrobic by ta dyski mogly ze soba wspolpracowac
Na razie efekt jest jeden po tescie pamieci i odszukaniu dysku ide,nastepnie
dysku scsi przez bios kontrolera, komputer sie zawiesza. Osobno pracuja
doskonale...

Pomozcie!!!

--
pozdr