Re: 486 ;) hmm a LINUX ;P

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 21:12:13 MET DST

On Sat, 7 Apr 2001 23:03:47 +0200, "pole" <pole_at_justmail.de> wrote:

>w pelni sie z toba zgadzam ;-| to ja mu teraz polecam mandrake 7.2, a ty mu
>pomoz to przykroic do jego sprzetu. biorac pod uwage ton w jakim sie
>wyrazasz, zdziwilbym sie gdyby mialo to stanowic dla ciebie jakikolwiek
>problem. tak nawiasem dodam, ze sam z checia skorzystam z podpowiedzi
>fachowca

Niech zgadne - wziac zrodla i przekompilowac wszystko (lacznie z
kernelem) na posiadany procesor? problem jeno - na czym przekompilowac
jesli procesor to 486 a zlosliwie proponowana przez ciebie dystrybucja
ma i kernel i kompilator skompilowane pod Pentium - niekoniecznie
musza chciec poprawnie dzialac...
Ale mandrake to szczegolny przypadek - wiekszosc dystrybucji krytyczne
dla dzialania systemu binarki ma kompilowane pod starenkie 386.

--
Darek