Re: 486 ;) hmm a LINUX ;P

Autor: pole (pole_at_justmail.de)
Data: Sat 07 Apr 2001 - 23:03:47 MET DST

"Oleander Puzyrkiewicz" <trash_at_military.milnet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> On Fri, 6 Apr 2001 19:37:23 +0200, Piotr Zgliczyński wrote:
> Ogólnie im starsza dystrybucja tym lepiej.
>
> bzdura. kazda wersje linuxa mozna skroic do sensownych wymiarow
> i bedzie chodzic mniej wiecej rownie szybko - w zasadzie nowsze
> sa szybsze.

w pelni sie z toba zgadzam ;-| to ja mu teraz polecam mandrake 7.2, a ty mu
pomoz to przykroic do jego sprzetu. biorac pod uwage ton w jakim sie
wyrazasz, zdziwilbym sie gdyby mialo to stanowic dla ciebie jakikolwiek
problem. tak nawiasem dodam, ze sam z checia skorzystam z podpowiedzi
fachowca
jurek