Problem z Partition Magic?

Autor: Mirek Kaszuba (mirkas_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 20:49:58 MET DST

Może ktoś powie czy tak się powinno dziać?
Zainstalowałem Win Me na dysku podzielonym Fdiskiem na 4 partycje (IBM
45).
Następnie jeszcze raz instalowałem po format C. Bez problemu.
Za parę dni doszedłem do wniosku że powiększę sobie partycję podstawą
C kosztem rozszerzonej D. Użyłem do tego Partition Magic 6. Bardzo
chwalony przez wszystkich.No to spróbowałem. Owszem zrobił to ,chociaż
konwertowanie po uruchomieniu trwało chyba ze 3 godz. Chyba tak musi
być:).
Za kilka dni znowu postanowiłem zformatować C: i wgrać od nowa system.
No i instalacja wywala się zaraz na początku błędem pliku suwin.exe.
System widzi wszystkie dyski w nowej wielkosci.Przy skanowaniu też nie
ma problemów.
Instalacja nie wychodzi z 2 osobnych płyt oraz z ostatniej partycji
gdzie płyta jest przegrana.
Nic tylko ten Partition. A może coś pochrzaniłem. Jak nic nie pomoże
to wrócę do Fdiska.Ale chyba Partition nie powinien powodować takich
problemów.? Jeżeli tak ma być to już nigdy nie będę tego instalował.

MK