Re: Re[2]: CPU do grania/programowania

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 01:03:41 MET DST

michal.usenet_at_gorilla.com.pl (Michał Młynarczyk) wklepał(a)
<3314351065.20010401225635_at_gorilla.com.pl>:

> A dlaczego nie mogę sobie w biosie np. przestawić napięcia DIMMów czy
> włączyć Wake On Lan?
czy my mówimy o tej samej płycie?? SL-75KAV? bo i jedno i drugie jest w
biosie do ustawienia.

> taki wynalazek to akurat soltek ma, tylko że działa to żałośnie.
bo to chłam, wsadzony tylko po to, aby móc dodatkową naklejkę wrzucić na
pudełko.

> Co do windows xp, to właśnie soltek działa jak windows.
> Raz się uruchomi, raz nie.
mnie zawsze chodzi :-)

> Wystarczy poruszyć kabel IDE i już się nie uruchomi.
a jak go odłączysz to tym bardziej się nie uruchomi :-D imo bezsensowny
argument...

> Tak sobie pomyślałem, że ten BIOS to jest zupełnie jak widows 95!
> Ładnie wygląda na początku, a tak na prawdę burdel i g. można zrobić.
wygląda jak każdy inny Award :-) wszystko można zrobić...

> [...] Soltek kosztuje 450zł.
masz złe doświadczenia i tyle... ja mam akurat dobre i teraz biedny
pytający po raz kolejny nie będzie wiedział co kupić... 50% up, 50% down...

--
..~~[cya].tramer.[sorry, no bonus...]