Mam pare problemow z w2k

Autor: Egyptian (xxx4_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 00:49:36 MET DST

Wlasnie sobie zainstalowalem W2k i napotkalem na nastepujace problemy:
1. Mezadzer urzadzen wskazuje ze mam nie zainstalowany sterownik od
urzadzenia o nazwie "PARALLEL DEVICE" - nie mam pojecia co to moze byc
wszystko mam zainstalowane i dziala jako tako.

2. Nie moge wylaczyc komputera zatrzymuje sie na: "MOZNA TERAZ BEZPIECZNIE
WYLACZYC KOMPUTER" i musze to robic wciskajac guzik z tylu obudowy

3. Pisze ze problem z COM3 o ile sie nie myle to tam wlasnie powinien
znajdowac sie moj modem ale on jest na COM4 i dziala bardzo dobrze.

4. Posiadam karte FLY VIDEO 98 i z nia mam rowniez problem dziala jedynie w
trybie primary czy jak to tam sie pisze a oryginalne stery do w2k Ver. 10.23
w ogole nie dzialaja oprogramowanie sie nie uruchamia wyskakuje ze blad i ze
musi zamknac windows to cos.

5. Dotychczas uzywalem BANKRUTA do rejestrowania polaczen ale zauwazylem ze
w 2000 sa z nim problemy co mozecie polecic?

To by bylo na tyle po pierwszym dniu jesli ktos jest mi w stanie cos
doradzic to bardzo bym prosil o udzielenie mi kilku rad.