Re[4]: CPU do grania/programowania

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 15:20:53 MET DST

Dnia 2 kwietnia 2001 tramer napisał/a:

> [...]
t> czy my mówimy o tej samej płycie?? SL-75KAV? bo i jedno i drugie jest w
t> biosie do ustawienia.

 to po jaką cholerę się dubluje ?!
 Poza tym po co zworka włączająca zmianę mnożnika?
 I dlaczego nie opisana w instrukcji ?!

t> a jak go odłączysz to tym bardziej się nie uruchomi :-D imo bezsensowny
t> argument...

 ale u mnie tak jest!
 Otworze kompa, coś pogrzebię, włączam - ciemność.
 Wyłączam, poruszam delikatnie pamięcią albo kablem IDE i jest ok.

t> wygląda jak każdy inny Award :-) wszystko można zrobić...

 To teraz takie pikne ekrany na początku robią?

t> masz złe doświadczenia i tyle... ja mam akurat dobre i teraz biedny
t> pytający po raz kolejny nie będzie wiedział co kupić... 50% up, 50% down...

 no i kupi MSI albo Abita.
 Ja jakbym był mądrzejszy, to bym poczekał te dwa tygodnie i kupiłbym
 MSI Turob-R.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +