Do Roberta Jezierskiego

Autor: Reggi (marekreinowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 08:40:55 MET

Najpierw do Kenna: Nie znam Roberta osobiście, ale z jego postów na grupie
wynika, że wie więcej o grafice komputerowej (przynajmniej 2D), niż ty
wogóle myślisz, że
można wiedzieć. Już lepiej się wyłącz, bo wychodzisz na idiotę.

Jedyne co można Robertowi zarzucić, to trochę wierszyków na pl.comp.dtp,
które nie wszystkim się podobały :-)))

Robert.
Nie denerwuj się... nie odpisuj... To przypadek nieuleczalny. Może Kenn to
Forrest Gump w nowym wcieleniu? :-)

Może lepiej zeskanować plakat a1 w rozdz. 300 dpi, potem a3 w 600 dpi i mu
przesłać w formacie tiff dla porównania tych jego
pikselorozdzielczodpi'ów:-))
Powinien się uspokoić. Mnie te jego pierdołowate już bzdury nie denerwują.
On
budzi uśmiech, bądź jęk politowania... :-))

Tak sobie myślę, że odpiszesz "Pozdrawiam - bombę w paczce stawiam" :-))
Pozdrawiam szczerze ubawiony :-))

Marek REGGI Reinowski
marekreinowski_at_poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://www.reggi.hat.pl