Re: dpi a rozdzielczosc ekranowa

Autor: Reggi (marekreinowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 23:06:51 MET

> OK w poprzednim poscie troche sie zagalopowalem nie zauwazylem, ze
> pisales o zachowaniu pierwotnych wielkosci w pikselach. Sorry.
> Jednak w praktycznych zastosowaniach raczej sie tego nie uzywa.
Jak to się nie używa. To ja to robię na codzień, a tu wychodzi, że tego się
nie używa?!?! Żebym to ja wiedział!!!

Kenn. Błagam Cię. Nie pisz już. Czy Ty na prawdę jesteś taki ograniczony,
czy po prostu nie masz pojęcia o czym piszesz. Zapisz się na jakąś grupę o
podbojach Marsa i tam dokazuj...

Boże co za człowiek!!!

Marek REGGI  Reinowski
marekreinowski_at_poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://www.reggi.hat.pl