Re: dpi a rozdzielczosc ekranowa

Autor: Kenn (kenn_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 18:19:14 MET

Robert Jezierski napisał(a) w wiadomości: <38D54BAF.74EB4FA_at_xion.pl>...

>Wyszkoliłem ponad setkę grafików komputerowych ale z ciebie nic dobrego
>chyba nie będzie :-((( Masz chyba kiepsko... "pod monitorem", że jeszcze
>tego nie zauważyłeś...

Nie jestem grafikiem i nie mam zamiaru nim byc. Patrzac na to co wypisujesz
z Ciebie tez zaden grafik, a tym jakoby ,,wyszkolonym" przez Ciebie grafikom
wspolczuje.
Juz Ci radzilem zebys pobawil sie troche jakims programem graficznym a teraz
do tego doloze jeszcze skaner. Zeskanuj sobie obrazek o rozmiarze np.
10 x 10 inch najpierw w rozdzielczosci np. 100 dpi potem 300 dpi i porownaj
otrzymane pliki co do wielkosci na dysku (w MB) oraz wielkosci na ekranie
monitora (w pikselach). Moze w koncu zrozumiesz.

>Zazwyczaj używa się GŁOWY do myślenia, a nie myślenia do głowy...

Swieta prawda ale powinienes sie do niej stosowac

> Nie śmieć na grupie bredniami, bo się ośmieszasz...

To dotyczy Ciebie

>Pozdrawiam i przedszkole stawiam!
I vice versa

Kenn