Re: Monitoreczek Nokia 920C i inne - P I L N E ! ! !

Autor: Doomer - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 17:30:23 MET

Waiting for the Cataclysm, "Vindex" <vindex_at_post.pl> wrote:
> O nokiach raczej juz zapomnij ...
To co, Ty też już nie bierzesz 446Pro?

> Dzial monitorow nokii zostal przejety przez viesonic'a
Taaa, to dopiero będą monitory! ;]

> i nie wiadomo ani jak bedzie wygladala dostepnosc tych monitorow ani jak
bedzie z dalsza produkcja ...
Nie będzie!

> Calkiem niezly monitorek :)
Też mi się coś tak wydaje :)

> Chociaz szczerze mowiac 900IFT bardziej mi sie podoba - nie ma "drutow"
:))
Ale jak z resztą? Btw - a czy druty to taki problem?

> To poszukaj na www.action.com.pl :)
Poszukam

> Przede wszystkim napisz z jakiej rozdzielczosci chcesz korzystac - nie
> ma co przeplacac
1600x1280 bez oczopląsu :)
Myślę, że 1280x1024_at_100Hz mi wystarczy.
Tylko, że jest to zakup na jakieś 3 lata, więc może obecnie i nie
wykorzystam całego potencjału monitorka (szczególnie w kwaku czy UT - za
słaby proc, za mało RAMy), ale z czasem...

--
With this optimistic (?) accent I'm saying goodbye 2U