Re: Monitoreczek Nokia 920C i inne - P I L N E ! ! !

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 23:30:44 MET

On Wed, 8 Mar 2000 20:29:01 +0100, "Doomer - Emperor of the Future"
<doomer87_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Ktoś może wie, jakimi parametrami charakteryzuje się ten model? Jaka cena &
>gdzie można koopić (byle w Wawie)? To piszcie, bo kasa na monitorek właśnie
>przybywa (jutro czy jakoś)! A jak wypada w porównaniu z modelem 446 PRO
>tegoż samego producenta?

O nokiach raczej juz zapomnij ... Dzial monitorow nokii zostal
przejety przez viesonic'a i nie wiadomo ani jak bedzie wygladala
dostepnosc tych monitorow ani jak bedzie z dalsza produkcja ...

> Samsung 900NF też wydaje się ciekawy - więc jak
>ktoś może się wypowiedzieć na jego temat...

Calkiem niezly monitorek :) Chociaz szczerze mowiac 900IFT bardziej mi
sie podoba - nie ma "drutow" :))

To poszukaj na www.action.com.pl :)

> I jeszcze
>iiyama Vision Master Pro 450 (A901HT) - oraz 490, ale o tym nic nie wiem.
>HELP!

Przede wszystkim napisz z jakiej rozdzielczosci chcesz korzystac - nie
ma co przeplacac

Pozdrowienia

Vindex