Re: Odp: Dobra karta 3D na PCI?

Autor: Doomer - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 19:37:32 MET

Waiting for the Cataclysm, "Vindex" <vindex_at_post.pl> wrote:
> To nie poprawi :)) ET 6000 tez to mial :))
Skalowanie i konwersję kolorów? Możliwe, ale może pokłócimy się o różnice w
szybkości?

> Zapomniales o wymiarach ukrytych i pojeciu kwadrat-chwila :))
Myślałem, że to jest oczywiste i nawet nie muszę wspominać ;)

> Jest to dosc ciekawe bo AFAIR to PCI jest tylko V3 2k :))
Czas na update wiadomości :>
Z chęcią sprezentuję Ci V3 3K PCI, w zamian za Leadteka Winfasta GeForce 256
DDR "B", oki?

--
With this optimistic (?) accent I'm saying goodbye 2U