Odp: Monitoreczek Nokia 920C i inne - P I L N E ! ! !

Autor: mx (maurycyj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 00:18:20 MET

Użytkownik Doomer - Emperor of the Future <doomer87_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:8a69ki$u4u$30_at_druid.ceti.com.pl...
> Ktoś może wie, jakimi parametrami charakteryzuje się ten model? Jaka cena
&
> gdzie można koopić (byle w Wawie)? To piszcie, bo kasa na monitorek
właśnie
> przybywa (jutro czy jakoś)! A jak wypada w porównaniu z modelem 446 PRO
> tegoż samego producenta? Samsung 900NF też wydaje się ciekawy - więc jak
> ktoś może się wypowiedzieć na jego temat... Albo choćby parametry (na
> stronce Cadeny nie znalazłem, a Samsungowe www się nie otworzyło)? I
jeszcze

Samsung - http://www.cadena.com.pl

A może http://www.ffcomp.com.pl ?

> [...]
(nie
> czujcie się dyskryminowani tylko!). THX!
> P.S.3. Istotne parametry to: typ maski, wielkość plamki, zakres
> częstotliwości, pasmo przenoszenia, typ powłoki antyodblaskowej, zakres
> regulacji kolorów/zniekształceń/inne, wymiary (szczególnie głębokośc ;).
> P.S.4. Najważniejsze są: jakośc obrazu, ergonomia, serwis + gwarancja (ale
> lepiej, żeby nic się nie zepsuło :), BRAK głośniczków - czyli
> niemultimedialny, no i cena - do ok. 3 tysiów NETTO :))) Proszę Was
> bardzo, pomóżcie, bo ja już od tygodnia prawie nie śpię, tylko myślę o

A może SONY? G400 (19") za 3500 BRUTTO - 1600x1200_at_85Hz, płaski kineskop.

Monitor typu Flat Display Trinitron 19" w nowej mniejszej obudowie
plamka 0.24
800 x 600 @ 160 Hz
1024 x 768 @ 135 Hz
1280 x 1024 @ 101 Hz
1600 x 1200 @ 87 Hz
Maksymalna częstotliwość odchylania pionowego: 107 kHz
Maksymalna częstotliwość odchylania poziomego: 160 Hz
Zgodny ze mormą TCO'99, TCO'95 oraz E2000
Zerowe zużycie mocy w trybie Power Off
140 wat - zużycie podczas normalnej pracy
System soczewek DQL oraz MALS
Display Mouse dla łatwej obsługi menu OSD
Pokrycie ekranu eliminujące odbicia
Funkcja Digital Dynamic Convergence działająca na całej powierzchni ekranu
dodatkowe wejście 15 din (video) w celu podłączenia notebooka (..świetny
patent - mx..)
w zestawie niezbędne okablowanie, instrukcja polska/angielska, sterowniki
Gwarancja: 3 lata
Informacja za http://www.tornado.com.pl/

Kiedy ja kupowałem monitor to łamałem się a to w stronę Samsunga 900p a to
właśnie Iiyamy NF - nie pamiętam typu. Ale jak zobaczyłem w podobnej cenie
SONY nie wahałem się.

Można kupić w Lorien, Warszawa, ul. Ptasia 2, tel. 654-50-70 - (ja tam nie
pracuję!!) - okolice pl. Bankowego

Ewentualnie jakiś NEC (E950?) (http://www.nec.com.pl) ale horrendalnie
drogi.

Nie wiem, kto ma na stronie informacje o Nokii. sorry

Maurycy Jasiński (mx)