Re: Trudny wybor - monitory

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 23:56:48 MET

>mam Samsunga 700IFT i nie mam do niego zadnych zastrzezen (praca na nim
>sprawia przyjemnosc, ladne kolory i wyrazny tekst)
>mialem okazje porownac go przed kupnem z Flatronem i Sony FD Trinitron.
>
>LG Flatron mial najwieksza more z powyzszych trzech Samsung prawie wogole
>jej nie mial albo dawala sie latwo usunac (sprawdzalem w kilku
>rozdzielczosciach)

Hmmm a to ciekawe - bo wlasnie dzisiaj ogladalem to Samsunga 700 IFT oraz
CTX 711F i generalnie CTX byl lepszy.

A konkretnie :

- "blade" kolory na Samsungu
- CTX mial wyraznie lepsza ostrosc obrazu (Samsung leciutkie problemy ze
zbieznoscia kolorow)
- CTX nie mial praktycznie zadnej mory, natomiast na Samsungu jakos pomimo
staran nie chciala zniknac

A paski "made by Trinitron" na dluzsza mete sa pratkycznie niezauwazalne - o
chyba ze ktos pracuje na bialym dekstopie windowsa ;-)

 --
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl