Re: Odp: Odp: Dobra karta 3D na PCI?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 23:59:33 MET

On Wed, 08 Mar 2000 20:49:43 GMT, "Arek Staworzynski"
<nosty_at_alpha.net.pl> wrote:

>W stosunku do Virge 4MB konkretnie (to ja sie pytalem na poczatku o karte
>:))

Roznicy i tak nie bedzie :))

>ale martwi mnie ten brak wspomagania dekompresji ruchu :(( Znalazlem
>dokladne informacje o Savage 4 - on ma wbudowane wspomaganie dekompresji
>ruchu (a wiec jest taka! :). Co z tego jezeli na roznych "Forums" ludzie
>strasznie wyzywaja ze karta jest niestabilna jak diabli, sterowniki
>zmieniaja jak rekawiczki a i tak sa klopoty na polowie gier...

I slusznie wyzywaja. Da sie to obejsc (przynajmniej w wiekszosci
wypadkow) ale jest to dosc uciazliwe ...

>Ale znalazlem rowniez (dzieki Wam) TNT2 32MB na PCI za jakies 420zl.
>I na to sie chyba zdeycuje. Choc tez sa wady: zaleznosc od procesora (a ja
>mam tylko AMD 333).

Czy liczysz ze TNT2 ma wsparcie dla motion compensation? To sie
przeliczysz. IMHO V32k PCI bedzie jednak lepszym rozwiazaniem ...

>Zgadzam sie ze najlepiej byloby wymienic plyte... Ale latwiej znalezc 400
>zlotowek niz 900 (plyta +celeron). Plyty pod S7 tez dzialaja nieciekawie z
>nowymi kartami... juz szukalem.

Ale dzialaja z kartami AGP. I szczerze mowiac wiecej bys zyskal
kupujac plyte na MVP3 + Velocity 100 niz kupujac jakakolwiek karte na
PCI ...

>A kilka takich jak Bryce, Arcon...

Hmmmmm... Bryce korzysta z OpenGL? Bo wydawalo mi sie ze tylko z d3d

>Ja widzialem na gieldzie w Lodzi (szescset pare zlotowek)

Na pewno 3000?

>Dzieki

Pozdrowienia

Vindex