Re: Upgrade modemu!

Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 00:12:04 MET DST

liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl napisał(a) w wiadomości:
<70i725$sb2$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
Krzysztof Jagiełło <kjagiell_at_supermedia.pl> wrote:
>Jezeli to jest EPROM, to mozna go skasowac, i ponownie
>zaprogramowac, i tu jest problem, bo aby to zrobic
>trzeba go wyjac, a to moze grozic utrata gwarancji.
>Najlepiej jest kupic nowy EPROM (<20zl) i zaprogramowac
>go gdzies w dobrym sklepie elektronicznym (<15zl),
>przychodzimy wtedy z dyskietka, gdzie jest nagrany
>plik z biosem do modemu. Z FLASHami jest podobnie,
>tylko jego cena jest wyzsza (<40zl), programowanie
>powinno byc w podobnej cenie.
>Co do cen programowania nie jestem pewien, jeszcze
>nie spotkalem sie z taka usluga.
>
>Liku.

    No to ja juz nic nie rozumiem (moze dlatego, ze jestem raczej
niewykwalifikowanym uzytkownikiem komputerow niz zawodowcem). Co ktos
jeden poruszy temat upgrade'u modemow ze starym, nie dajacym sie
programowac biosem (mam taki Sportster Voice), to zaraz ktos drugi
odpowiada, ze to wlasciwie tylko producent gwarantuje wymiane kosci ROM
(?) na flash, ze nalezaloby modem wyslac do niego, ze w kraju nikt tego
nie robi, wiec jedyna szansa dla mnie na upgrade do v90 to wymiana
modemu, a Ty piszesz, ze za takie psie pieniadze mozna to wszystko miec
tu i teraz? To podpowiedz mi, o co mam pytac w sklepach (po porostu o
pamiec flash, czy musze wiedziec jeszcze cos wiecej?).
    Jesli to takie proste, to dlaczego jeszcze nikt u nas nie zarabia na
tym pieniedzy? Mam stowe w kieszeni. Zamiast szukac klienta na moj
modem, sprzedawac go za marny pieniadz (bo wiekszego nikt nie da),
dokladac do ceny na przyklad Sportstera Flasha, wole pojsc do sklepu i
kupic nowa pamiec flash wraz z usluga zaprogramowania. BIOS dostarcze.
Kto chce zarobic?

         Lejak
   jarlech_at_vc.pl
jarlech_at_alpha.net.pl