Re: Upgrade modemu!

Autor: liku_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Data: Tue 20 Oct 1998 - 16:34:45 MET DST

Krzysztof Jagiełło <kjagiell_at_supermedia.pl> wrote:
>Czy podczas upgradowania modemu przerwa w zasilaniu może spowodować
>trwałe (kosztowne w naprawie) uszkodzenie modemu, czy tylko to jest wybieg

Mozna, ale to moze tez zalezec od modemu

>Moje pytanie dotyczy jeszcze jednej sprawy, ile taki zabieg resetu epromu i
>włożenia
>nowego firmware może kosztować u kogoś niezależnego.

Jezeli to jest EPROM, to mozna go skasowac, i ponownie
zaprogramowac, i tu jest problem, bo aby to zrobic
trzeba go wyjac, a to moze grozic utrata gwarancji.
Najlepiej jest kupic nowy EPROM (<20zl) i zaprogramowac
go gdzies w dobrym sklepie elektronicznym (<15zl),
przychodzimy wtedy z dyskietka, gdzie jest nagrany
plik z biosem do modemu. Z FLASHami jest podobnie,
tylko jego cena jest wyzsza (<40zl), programowanie
powinno byc w podobnej cenie.
Co do cen programowania nie jestem pewien, jeszcze
nie spotkalem sie z taka usluga.

Liku.

--
Liku