Bariera 4xIDE

Autor: Jastrzębowski (jastrzebowski_at_verso.olsztyn.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 09:12:56 MET DST

W jaki sposob umozliwic pecetowi obsluge wiecej niz 4 urzadzen ide.
Czy dostepne sa jakiekolwiek dodatkowe kontrolery do tego typu problemu.
Nie interesuja mnie rozwiazania typu "kontroler na karcie muzycznej", ani
kontrolery "sztazi". Czy bariera 4 urzadzen to sztuczne ograniczenie
producentow
plyt glownych spowodowane wzgledami ekonomicznymi, czy cos innego?
Slyszalem, ze na rynku istnieja plyty glowne z mozliwosca podlaczenia
6 urzadzen. (takie rozwiazanie mnie nie interesuje). Czy ktos probowal
wkladac
do PC zwykla karte I/O z dodatkowymi portami IDE i udalo mu sie je
pozytywnie
aktywowac. Prosze o pomoc.

jastrzebowski_at_verso.olsztyn.pl