Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 15:54:31 MET DST

On Thu, 1 Oct 1998, Baba Naga wrote:

> jakimi parametrami ? komputer, który tu stoi działa tak jak te twoje
> podkręcane, na zasadzie WYDAJE MI SIĘ, że jest ok, a że nie jest
> mogłem się przekonać przestawiając na 100MHz

ZADNA dobra plyta pod PC nie bedzie dzialala wolniej na 120 MHZ niz na 100
MHz. Przy czym DOBRE plyty to : Asus, Abit, Tyan - z drozszych, Shuttle -
z tanszych. Przynajmniej dla mnie. Testujac procki na PCChipsie ew. innym
badziewiu spodziewaj sie roznych rzeczy.

> nie chce mi się

To blad bo jakbys zagral to pewnie od razu by sie sypnelo co oznaczaloby
ze procek jednak jest za bardzo podkrecony - nie musialbys sie 2 lata
babrac w g... jak to sam ujales.

> tak samo jak przypadkowe jest działanie podkręcanego procesora

Mozesz do mnie przyjechac i sprobowac poprzez uruchamianie softu wywalic
mi system. Celeron 266 -> 448 MHz. Na Asusie. Od miesiaca nie widzialem
zadnego bledu krytycznego i niebieskiego ekranu. Coz - przypadek.

> [...]
> nie rób bo szkoda czasu..., pytam co to za procek, gostek, że
> podkręcony jest, tak mu sprzedali, no dobra, ale czemu tak wolno
> chodzi !?, a bo to tomek (drugi znajomy) mi poradził aby wyłączyć
> cache, wariat czy co, to nie lepiej było kupić pełnowartościową 100,
> ... bo bez tego przy zbyt długiej pracy wiesza się, ale normalnie
> działa... , a to ja już wszystko wiedziałem, załączyłem cache, jakoś
> wystartował, poradziłem by w domu przestawił na nominalną prędkość, i
> to by było na tyle, wiadomo w firmie też testowali a że nic nie

Wnioski - znajomego w firmie zrobili w konia, a ten drugi znajomy Tomek to
byl wyjatkowy jemiol.

> przecież ja do tego w ogóle nie zajrzałem, sama koncepcja
> overclockingu dla mas jest idiotyczna a strona może być wartościowa

Overclocking nigdy nie byl dla mas.

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...