Re: Niestabilne Windows cz.2

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 17:57:01 MET DST

Baba Naga napisał(a) w wiadomości:
<3742eb82.369342786_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>uhahaha, a co ty możesz wiedzieć o kosztach ponoszonych w procesie
>produkcji różnego rodzaju procesorów, bez tego nie można traktować
>poważnie tych wyliczeń

Jak widze znowu wysmiewasz ludzi nie wiedzac
czy masz racje czy nie... Juz raz nazwales w tym
watku kogos naiwniakiem i sie okazalo, ze to
Ty nie masz pojecia o czym piszesz.

>moja skromna rada zawsze brzmi tak samo: nie podkręcać bo miesiąc
>pracy jest mniej dokuczliwy od 2-letniego babrania się w g...nie

Rady czlowieka, ktoremu nie chce sie podkrecic
procesor bo ma slabej jakosci plyte czy pamieci
i wkurzony na taki stan rzeczy glosi "nowe prawdy",
sa niewiele warte, wiec sobie odpusc...

--
Pozdrawiam
Marek Oberman