Re: Monitor Panasonic P70

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 15:35:28 MET DST

>Ja mam 17-calowa Belinee 107050 i mi sie podoba - bardzo ostry obraz
>(Diamondtron), dobry kolor (fantastyczna czern - kineskop szczelinowy!),
>dobre odswiezanie (max 95 kHz odchylania poziomego, co oznacza, ze w
>rozdzielczosci 1152x864 pojdzie na 100 Hz jezeli karta tyle da). Zbieznosc
>kolorow u mnie swietna. Male i dla mnie akceptowalne minusy to nieco gorsza
>ostrosc rogow (ale bez przesady, po prostu srodek to zyleta a rogi na
>poziomie High-Black-Matrix), ale ten bol ma chyba kazdy trinitronopodobny.
>Lekki efekt klepsydry (nieidealna geometria pionowych linii), z tym, ze zeby
> [...]
<ciach>

Witam!
Chcialbym potwierdzic powyzsze zdanie - na dobra Belinee trzeba chyba
trafic :( Kupilem sobie jakis czas temu powyzszy model (107050) i o to
jakie mial przypadlosci:

- straszne znieksztalcenia krawedzi pionowych (jak wyregulowalem boki
to wygielo na srodku, jak srodek to boki pogiete... i wcale nie byly
to male znieksztalcenia.
- kolor czarny nawet po ustawieniu brightnes na 0 byl .. brazowy -
ekran po prostu swiecil i to chyba dzieki temu wszystkie kolory byly
jakies takie wyblakle - to chyba zle wyregulowana elektronika.
- w 1/3 szerokosci ekranu byly takie pionowe smugi-odbicia widoczne
szczegolnie na ciemniejszym tle - myslalem ze to wina kabli/glosnikow
itp. i nawet zanioslem monitor do kumpla (~20kg! ) ale nic z tego -
efekt identyczny...

No coz, wkorzylem sie - zanioslem do sklepu (~20kg!) i zamienilem na
CTX Future. Po przytaskaniu do domu (~20kg!) i
podlaczeniu/wyregulowaniu zapomnialem o wszelkich problemach - _ta_
Futura w porownaniu z _tamta_ Belainea jest po prostu rewelacyjna.

Pozdrowienia z Krakowa
Michal
mcyran_at_friko4.onet.pl
+48603187609