lexmark 1000colorjet nie drukuje z sieci?

Autor: Krzysztof Korzonkowski (korzon_at_kehillah.jewish.org.pl)
Data: Fri 02 Oct 1998 - 15:45:07 MET DST

Zdarzylo mi sie cos przedziwnego: zainstalowalem ww drukarke i ze
stacji do ktorej byla podlaczona spoko drukowala, zainstalowalem przez
siec na innym komputerze i ..... drukowala ale nie uzywajac tuszu tj
glowica jezdzila ale nie pisala mimo ze lokalnie normalnie drukowala!
Zatkalo mnie. Musze jak najszybciej zainstalowac te drukarke sieciowo
a tu taka checa..
Moze ktos wie co moze byc przyczyna i jak zaradzic.
Korzon