Re: Packet Radio było: SoundBlaster

Autor: Robert A. Poplawski (poplawski_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 12:14:11 MET

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

>200 tys starych zł? a jaki to ma zasięg?

Bezposredni zasieg jest nieduzy, zalezy od anteny - z kiepska
antena pare km, przy kierunkowej kiladziesiat. Przy pracy PR
mozna wykorzystywac kazda inna stacje PR jako przekaznik - wtedy
zasieg rosnie.
>a gdzie ją znajdę?
>pod pl.* nie znalazłem. Może nie ma jej na news.nask.pl?
zeby sie zapisac na liste wyslij list do
listserv_at_gate.iele.polsl.gliwice.pl
jest tez grupa newsowa pl.rec.radio (nie sprzezona z ta powyzej)

Pozdrawiam,
   Robert.

---
 poplawski_at_ias.wat.waw.pl