Re: Dziecko ma klopot

Autor: Artur Stuczynski (stucz_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 20:52:27 MET

Niech Tato spradzi, czy krotys z programow nie pogrzebal mu w setupie
komputera i wylaczyl mu pamieci cache procesora (wewnetrznej i
zewnetrznej). Jesli to nie to, prosze o podeslanie mi blizszych informacji
o komputrze (BIOS, HDD itp).

Pawel Zielewski <ZIELU_at_gazeta.pl> napisał(a) w artykule
<1300B016248_at_gwr.gazeta.pl>...