Re: serwery news

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 28 Dec 1996 - 02:47:56 MET

On Mon, 23 Dec 1996 15:25:57 GMT, krzysio_at_wwdg.com (K. J.) wrote:

>A tak w ogóle to news.icm.edu.pl jest świetny, gdyby miał grupę
>alt.fan.heather-locklear to mógłbym nawet skasować drugi zestaw
>konfiguracji swojego Agenta

Czy te dwie konfiguracje moga pracowac na tym samym katalogu i miec
wspolne grupy? Sciagane byly by te dostepne w danej konfiguracji (na
danym serwerze), a czytane mogły by byc wszystkie razem (oczywiscie
chodzi mi o prace off-line). Ewentualnie czym grozi przerzucanie sie z
jednego serwera news na drugi, czy nie grozi to jakims balaganem? Tez
mam ten problem, ze na jednych serwerach cos jest, a na innych nie ma,
czasem jakis serwer sie nie odzywa itp. Nie sprawdzalem jeszcze icm,
moze faktycznie tam wszystko znajde czego szukam? A tak wogole czy
jest jakis sposob dowiedzenia sie (oprocz "macania"), co i jak dlugo
jakis serwer trzyma, ktore grupy sa "read only" itp. Takie "macanie"
zreszta tez moze byc zawodne, bo np. z sunrise.pg.gda.pl sciagnalem
niedawno newsy z sierpnia, co wcale nie oznaczalo, ze on wszystkie tak
dlugo trzyma, bo po tych kilku sierpniowych byla duuuza dziura. Czy
czas trzymania newsow zalezy tylko od aktualnego humoru
administratora, czy tez jest to rzecz jakos tam ustalona i ktora to
informacje mozna jakos normalnie otrzymac?