Re: serwery news

Autor: K. J. (krzysio_at_wwdg.com)
Data: Mon 23 Dec 1996 - 16:25:57 MET

On 23 Dec 1996 12:59:43 +0100, Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:

>news.icm.edu.pl. Jest też Read/Post dla grup pl.*.
>
>I nie mówcie, proszę, że news.icm jest marny bo ma "tylko" 8000
>grup. Konia z rzędem temu kto w USA czyta jakieś grupy z tych 15000
>których nie ma u mnie (czyli np. aol.*). Po statystykach widzę, że nawet
>rec, soc misc i talk mają małe powodzenie.
>--------------
>--J.
Zgadzam się całkowicie. Dlatego moja propozycja podania kilku serwerów
zagranicznych chyba straciła aktualność. Jeżeli, ktoś faktycznie szuka
bardzo egzotyczniej grupy niech zawrze znajomość z programem "News
Hunter" - program ten znajdzie dziesiątki dostępnych (przez tpsa)
serwerów i jeszcze automatycznie sprawdzi czy jest na nich szukana
grupa (cierpliwość zalecana).

A tak w ogóle to news.icm.edu.pl jest świetny, gdyby miał grupę
alt.fan.heather-locklear to mógłbym nawet skasować drugi zestaw
konfiguracji swojego Agenta

K. Jach