Re: Gwarancja producenta HDD

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Dec 1996 - 14:41:05 MET

Piotr Paczkowski <paka_at_cksr.ac.bialystok.pl> wrote:
: Kumplowi padl twardziel Seagate Medalist 1GB (ST51080 czy jakos tak). Byl
: kupiony na gieldzie, a ofiara zgubila gwarancje. Podobno na twardziele
: jest gwarancja producenta wiec mam pytanie : czy mozna z takim czyms
: zglosic sie do dystrybutora Seagate w Polsce i liczyc na pozytywne
: zalatwienie reklamacji ? Czy ktos ma jakies doswiadczenia w podobnej sprawie?

Jak ostatnio cos takiego robilismy, to kosztowalo nas to pol biezacej ceny
HDD. Dysk mial pol roku, ale pochodzil z Sun'a, ktory na sprzet za
cene edu daje 3 miesiace gwarancji. Seagate jakos nie obchodzilo, ze
normalnie na te dyski sa 2 lata.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |