Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 04:37:58 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Z baz danych pod Linuxa pośmieję się, jak przećwiczę mini-SQL
> i Postgresa95. Na razie nikt nie odpowiedział na moje pytanie
> o wydajność Postgresa, chyba jednak będę musiał sprawdzić
> sam.

Nieprawda. Napisałem, żebyś zaproponował test, to ja go u siebie chętnie
puszczę. Natomiast jak chcesz, żebym Ci napisał, czy np. FoxPro jest
gorsze od Postgresa, to nie wiem, bo nie używam FoxPro. A o mSQLu
zapomnij, jeśli twoje tablice mają mieć więcej niż jeden index.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340