Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 19 Dec 1996 - 01:38:42 MET

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:

> RoMan> Pod dosemu 0.63 totalne uwalenie konsoli - przy wersji extended,
> RoMan> sure. Wersja standard dziala. Wlasnie to zniechecilo mnie
> RoMan> calkowicie do linuxa i wycialem dziada :-(
>
> Chciałeś używać Linuxa do emulowania DOSa ? To trochę tak jak kopać
>koparką dół pod kwiatek.

Są miejsca, w których na razie _muszą_ chodzić programy w DOS-owym
Foxie. Albo nawet 'nie muszom tylko chcom' - to w sumie niezla
baza i do wielu rzeczy wystarczająca. Moje biurko wraz z otoczeniem
jest jednym z takich miejsc.

Z baz danych pod Linuxa pośmieję się, jak przećwiczę mini-SQL
i Postgresa95. Na razie nikt nie odpowiedział na moje pytanie
o wydajność Postgresa, chyba jednak będę musiał sprawdzić
sam.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl