Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 13:40:42 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>A to poważna i rzeczowa odpowiedź.
>
>Tomku, mam czasami wrażenie, że najgorszą antyreklamą Linuxa są
>jego zagorzali zwolennicy - agresywni i starający się obrazić
>resztę świata.

pudlo. chodzi o aplikacje, bo pod tym "windowze nie chodza" :)))))
Jesli chodzi o zagorzale zwolennictwo, to w moim przypadku wyglada to tak:
1. linux jest darmowy (wiem, nie tylko on:)
2. do linuxa jest cala masa zrodel
3. o BSD nic nie mowie, bo go nie uzywalem :)))))) wiec sie nie odzywam.

>W kazdym razie mnie pierwsze trzy zdania
>Twojego tekstu kojarzą się z rewolucją kulturalną w Chinach. :)

Tak. kimirsen rulez :)))))))))

[reszte ideoligii wycinam :)]

>Grzegorz Bodaszewski

Ja, czyli: