Re: Przesiadac sie?

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 22:18:02 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>PS Tak jestem luser, i lubie swoje win95 ktore u mnie nie pada i dziala tak
>jak powinno zapewniajac kupe radochy w domu i sprawnosc, szybkosc w pracy.

Jako programista, zawsze uwazalem, ze Windows to syf itd. Bo tak
wtedy bylo !!!

Z instalacja WIN'95 wstrzymalem sie prawie rok... Ale po
zainstalowaniu zmienilem zdanie ! To naprawde jest bardzo dobry system
operacyjny !!! Przede wszystkim jest w pelni 32-bitowy, a poza tym
jest dosc rozsadnie napisany !

Nie wyobrazam sobie zabawy z Internet'em bez Win'95.

Poza tym nie ma o czym dyskutowac, bo na zachodzie DOS'u juz prawie
nie ma... Nie ma co upierac sie przy starym, 16-bitowym systemie,
dzialajacym w trybie tekstowym. Przeciez Windowsy sa ladniejsze...

A do tego takie zabawki jak Direct-X ! Przeciez bez Win'95 moglibyscie
zapomniec o wykozystaniu Swoich kart 3D, tak jak zapomnieliscie o
koprocesorach graficznych...

Moglbym jeszcze b.dlugo wymieniac zalety Windowsow, ale nie ma sensu.
I tak za rok kazdy bedzie je mial i uzywal.

ToMMY LiTE /ExTRAVAGANZA /Metropolis SH