Re: Przesiadac sie?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 15:12:11 MET

Tue, 17 Dec 1996 21:18:02 GMT, tommyl_at_ikp.atm.com.pl (Tommy Lite)
napisał(a):

>operacyjny !!! Przede wszystkim jest w pelni 32-bitowy, a poza tym
>jest dosc rozsadnie napisany !

Dziwne, ale Microsoft twierdzi co innego ("nt pierwszy na
swiecie...").

>Nie wyobrazam sobie zabawy z Internet'em bez Win'95.

Na patrz! A ja Internet mam pod wszystkim, ale nie pod win95 - nie
moge... wingroza nie chce gadac z modemem.

>Przeciez Windowsy sa ladniejsze...

OK. Przekonales mnie...

>Moglbym jeszcze b.dlugo wymieniac zalety Windowsow, ale nie ma sensu.
>I tak za rok kazdy bedzie je mial i uzywal.

Do tej pory bylem gotow zatrudnic Cie na stanowisku specjalisty ds
marketingu. Ale teraz nie. Nie potrafisz przewidywac...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)