Re: Przesiadac sie?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 16:49:50 MET

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: To ze MS stworzyl najgenialniejszy na swiecie OS, tak o WIN95 mowie sie
: nie liczy?

Slawku, czy ty reprezentujesz wykladowce od marketingu lub ekonomii?
Bo tylko wtedy W95 jest najgenialszy.

: Czy ktos z Was wie ilu ludzi dzieki win95 mialo okazje wspolpracowac z
: komputerem? Ilu ludzi mialo okazje zobaczyc www czy korzystac z e-mail
: dzieki latowsci uzytkowania wlasnie tego systemu?

Wielu z nich moglo robic to samo pod innymi sytemami, wlaczajac nawet W3.1.
A czy ty wiesz, ile razy klalem na G95, bo mi sie cos w obsludze modemu
zawiesilo? Albo klalem, bo modem dzwoni, cos nie dziala, nie mam mozliwosci
zobaczyc co. Albo klne, bo mi cos zwane MS Exchange (a w zasadzie tylko
Inbox) kradnie poczte z servera, dokleja 20KB nie wiadomo czego, proponuje
temat "Odp: ..." [Odp***** sie, zawsze mi sie kojarzy], komentowany
tekst dokleja na koncu, i w dodatku poprzedza tabulacja.

No i tak to wyglada, ze jadro Win95 najchetniej bym zmienil na co innego,
ten 'genialny interfejs uzytkownika' musialbym troche zmodyfikowac,
do www uzywam netscape, poczte i newsy lepiej ogladac czyms innym,
do modemu najchetniej posadzilbym Trumpeta, telnet95 chetnie zastepuje
czyms innym...

P.S. Musze przyznac - G95 ma swoje drobne zalety.

Jarek.