Re: Poczatki zmierzchu Windows NT

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 07:06:12 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<596edq$m4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : Czyli chodzi o sprawy poza technologiczne.
> : I czy jest etyczne abys jako fachowiec "nie lubil systemu" bo nie
lubisz
> : producenta?
>
> Nie wiem jak Grego, ale ja MS nie lubie jako producenta programow za
sprawy
> czysto techniczne i technologiczne.
>
> : Etyczne wobec Twoich klientow?
>
> A co, mam im g**** polecac? Czasem polecam, co mam im innego zasugerowac?
>
> : MS ma tak dlugo monopol jak dlugo ma lepszy produkt.
> [...]
Szczerze Jarek teraz.
Swiezy czlowiek, lekarz wiec nie ma 1000 godzin wolenego czasu na nowe
hobby, potrzebuje dostepu do www. Co polecasz?
OS/2 unix linux macos ?
Bo ja win95.
Bo wiem ze w godzine po otwarciu pudelka z komputerem bedzie na internecie.
I jak bedzie chcial to w kazdej ksiegarni dostanie stos literatury na
dowolnym(!!!) poziomie na temat win95 i poplutranego soft jak office95 nie
mowiac o kasetach instruktazowych na wideo czy popularnych kursach gdyby
jednak chcial wiecej wiedziec.
Zgadza sie?