Re: Odp: szlifowanie 8-)

Autor: Jan Szypowski (janszypo_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 14 Dec 1996 - 11:51:01 MET

Jerzy Szymanski <Jerzy_Szymanski_at_gtech.com> wrote in article
<9611148505.AA850570509_at_ccgate.gtech.com>...

> Moglbym prosic o wyjasnienie w jaki sposob i dokladnie do czego uzywa sie
pasty
> silikonowej, jak ona moze zastapic wiatrak, przysnam sie ze jest to dla
mnie
> nowe zastosowanie.

Pasty silikonowej nie stosuje sie _zamiast_ wiatraka, przykleja sie nia
radiator (z umieszczonym na nim wiatrakiem)
do procesora. Pasta, ktora doskonale przewodzi cieplo, wypelnia wszelkie
nieszczelnosci miedzy powierzchniami
i w ten sposob znacznie lepiej jest odprowadzane cieplo z _calej_
powierzchni procesorka. Ja uzylem silikonowej
uszczelki do samochodow "Silicon Gasket" (mozna dostac na kazdej stacji
benzynowej) i procek Pentium 166 chodzi
mi na 187,5 (2.5 * 75 MHz) bez zadnych problemow.

                Jan Szypowski
                janszypo_at_waw.pdi.net