Re: Windows 95 niszczy mi pliki

Autor: Adolf Zmudzin (az1_at_poczta.com)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 18:26:28 MET

Hallo Mariusz!

>Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org>
>napisał(a) w artykule <01bbe846$90d5b520$LocalHost_at_rafka>...
itd itp
Prawdę mówiąc - w myśl przysłowia - co konia obchodzi gdy wóz się przewraca
- mnie jako nabywcę interesuje tylko to, co ja ja mam z tego (jaką korzyść
odnoszę) z kupna określonego nabytku.
Jeśli kupiłem produkt nie spełniający moich oczekiwań, powinieniem sobie
poradzić w taki sposób, by reklamacja pozwoliła mi na jego wymianę na
taki, który sprawia mi subiektywne zadowolenie.
Algorytm: szukam dysku o określenej pojemności; kupiłem; zły; wymieniam;
jestem zadowolony.
Gdzie miejsce na
> Bledne wnioski! Byly po prostu wadliwe partie Caviarow:
A co mnie to obchodzi (patrz wyżej - z pełnym szacunkiem). Mnie tylko, jak
mniemam innych użytkowników - interesuje tylko skutek a nie przyczyna.
Pozdrawiam jeszcze serdeczniej
Adek
az1_at_poczta.com