Re: Objawienie Boga by³o: karty TVSAT-zmiana adresu !!!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 16:28:24 MET

Fri, 13 Dec 1996 15:13:39 +0100, Marx <mna_at_csbi.katowice.pl>
napisa³(a):

> Mr R.P. uwielbia siê k³óciæ a na dodatek ma siê za wszystkowiedz±cego

^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Oczywiscie prawo nieomylnosci w kategorii kart dzwiekowych
bezapelacyjnie nalezy sie Tobie...

>(Bóg jaki¶ czy co?). Oto tematy postingów na które da³ dzi¶ odpowied¼
>(niestety tylko drobna ich czê¶æ wnios³a sensownego do tematu).
[ciach]
>W zwi±zku z tym uwa¿am ¿e dyskusje z Mr Pop³awskim nie maj± sensu

... zwlaszcza jesli sie nie ma sensownych argumentow. Bo ten o
przewadze GUS-a nad SB wyslalem na humor.najlepsze. Pewnie stad te
litry zolci i pracowicie wypisane grupy na ktorych cos napisalem (jak
sie to czlowiek poswieci, zeby tylko dolozyc, jesli argumentow brak).

Dyskutowac o tym, ktore moje postingi cos wniosly nie bedzie - nie ma
z kim.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)