Re: Sound Card Shuttle 3d

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 11 Dec 1996 - 22:29:22 MET

11 Dec 1996 17:10:39 GMT, joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki)
napisał(a):

>A od czego jest ftp.creaf.com? Chyba ze chodzi Ci o upgrade sprzetowy - no
>coz, wtedy by chlopcy od GUS-a zasluzyli na pochwaly... :))))

Aha, i tam znajde upgrade do kazdej karty Sb compatible z wavem z
2mln?

>Ja wole miec na starcie gorszy dzwiek i lepsza kompatybilnosc i ew.
>pozniej dokupic sobie WAVE-a niz miec klopoty od poczatku do konca...

Coscie sie tak uparli z ta kompatybilnoscia! Z czym to GUS nie chce
chodzic?

PS. No coz, gdyby Roland byl za 2mln - to tez pewnie bylaby okropna
karta. PRZECIEZ NIEKOMPATYBILNA!

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)